Tymczasowa zmiana w sposobie pracy z powodu COVID-19

Drodzy Klienci,

obserwując rozwój sytuacji związanej z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 podjęliśmy trudną decyzję, iż na czas trwania epidemii dla zachowania ochrony i bezpieczeństwa odwiedzających nasze biuro będzie dostępne do dyspozycji klientów tylko po wcześniejszym umówieniu.

Wszelkie wyceny, doradztwo techniczne nadal są dostępne na bieżąco od wtorku do piątku w godz. 10:00 do 17:00
Zapytania można kierować telefonicznie ( 502-097-397 ) lub na e-mail (AMKspk@op.pl )
 
Odbiór towaru, składanie zamówień czy dostęp do ekspozycji i wzorników będzie możliwy tylko po wcześniejszym umówieniu. 

Informujemy również, że na chwilę obecną wszelkie zaplanowane montaże są realizowane.

Życzymy Państwu zdrowia i spokoju w tym trudnym dla wszystkich czasie i zobowiązujemy się do zapewnienia rzetelnej obsługi naszych klientów również podczas pracy zdalnej.

Będziemy informować na bieżąco o wszelkich zmianach.

powrót